Програма призначена для зберігання та здійснення компіляції файлів певної станції. StanManager запускається з командного рядка в наступному форматі:
StanManager.exe файл_бази_даних.dbf
Якщо потрібно створити новий файл бази даних, то в командному рядку потрібно вказати StanManager.exe і новий файл ( обов'язково вказати розширення .dbf).
Примітка: Файл бази даних повинен бути попередньо створений тільки програмою StanManager.
Загальний вигляд вікна програми:
Файл ініціалізації StanManager.ini призначений для додаткового керування деякими елементами інтерфейсу програми StanManager. Структура файлу представлена наступними ключовими секціями:
1) В секції [Editor] вказується повний шлях для програми текстового редактору. Цей редактор використовується для відкриття файлів станції у таблиці (*.inc, натисканням правої кнопки миші по відповідній комірці, або клавіша F4) або у вікні перегляду відкомпільованої інформації (подвійний клік лівою кнопкою мишки по повідомленні з помилкою). Формат запису:
[Editor] Path = шлях_до_програми_Editor %FILE_NAME% PathError = шлях_до_програми_Editor %FILE_NAME% [-goto:%LINE_NUMBER%]
де FILE_NAME - зарезервоване слово-ключ для передачі в командний рядок назви файлу;
LINE_NUMBER - зарезервоване слово-ключ для передачі номеру стрічки файлу, що буде відкритий.
Path - для відкриття файлів станції у талиці; PathError - для відкриття файлів з помилками у вікні перегляду відкомпільованої інформації;
Параметр, що знаходиться в квадратних дужках необов'язковий.
2) В секції [Agent] вказується повний шлях для програми Agent.exe. У програмі цей шлях використовується для відкриття діалогу копіювання .MAP файлу в поточний каталог. Формат запису:
[Agent] Path = шлях_до_програми_Agent
3) В секції [GENERAL_OPTION] зберігаються параметри по інтерфейсу програми. Тут обов'язково потрібно вказати ключ ButtonMaxCnt, який задає максимальну кількість секцій [Button]. Це динамічне створення кнопок ToolBar для виконання заданих процесів (див. нижче [Button_n]).
4) В секції [Button_n] (де n - номер кнопки: 1, 2, 3, … і т.д., але не більше ButtonMaxCnt) задається конфігурація кнопки, яка повинна містити наступні ключові поля:
Примітка: Ключові поля ExecuteConsole та ExecuteWin32 не можна використовувати одночасно в одній секції.
Приклад:
[Button_1]
Icon = .\Graph03.ICO ExecuteConsole = "%~pCORE_NAME%comp98.bat %~pSTAN_NAME% %~nSTAN_NAME% %~pCORE_NAME% %~nCORE_NAME%" ShortCut = F5 Hint = Компiляцiя Win 98(F5)
[Button_2]
Icon = .\Graph03.ICO ExecuteConsole = ""%~pCORE_NAME%Compile~.bat" "%STAN_NAME%" "%CORE_NAME%"" ShortCut = Shift+F5 Hint = Компiляцiя Win 2000/XP(Shift-F5)
[Button_3]
icon = D:\ProgStan\ProgStan.exe ExecuteWin32 = D:\ProgStan\ProgStan.exe /b"%STATION%.bin" %AutoStart% %param1% %param2% %param3% ShortCut = Ctrl+F2 Hint = ProgStan (Ctrl+F2)
Передача параметрів командного рядка зовнішнім програмам
1. Тільки для секцій [Button_n]
За файлом ініціалізації закріплені наступні ключові параметри для командного рядка (відповідно до значень полів таблиці відображення даних програми StanManager.exe):
Додаткові ключові команди:
В командному рядку параметри виділяються символами блоку - %параметр% (див. Приклад вище)
Застосування поля INFORMATION для передачі параметрів
Через це поле можна передавати значення параметрів командного рядка для зовнішніх програм (ProgStan, Agent ,…) Формат запису параметів:
%назва_параметру% = значення
Наприклад:
Запишемо на поточному записі поля INFORMATION такий параметр
%AutoStart% = /go
Тоді в певній секції [Button_n] вказуємо значення:
ExecuteWin32 = D:\ProgStan\ProgStan.exe %AutoStart%
В результаті цієї операції програма ProgStan прийме командний параметр /go.
Для представлення інформації про наявність файлів у таблиці використовуються такі іконки зображень:
- файл потрібно обновити (здійснити компіляцію);
Таблиця відображення файлів станції містить такі ключові поля:
1) Поля LK, LN, NR, PL - вказують на наявність файлів станції (з розширенням .inc) відповідно.
2) Поле STAN_NAME - вказує назву станції (1-х 5 символів). Щоб вибрати станцію, потрібно клікнути по кнопці з правого боку і вибрати будь-який файл станції (з розширенням .inc).
3) Поля KRN, PSP - вказують наявність файлів ядра (з розширенням .krn, .psp) відповідно.
4) Поле CORE_NAME - вказує назву ядра (1-х 8 символів). Щоб вибрати файл ядра, потрібно клікнути по кнопці з правого боку і вибрати відповідний файл ядра (з розширенням .psp).
5) Поля BIN_FILE, MAP_FILE - вказують на наявність файлів .bin та .map в поточному каталозі станції.
6) Поле INFORMATION містить додаткову інформацію для запуску зовнішніх програм (ProgStan, ProgTabl,…) з командного рядка (див. /? з командного рядка цих програм). Фактично це поле є командним рядком, яке буде виконано при виклику цих програм із StanManager (клікнути по відповідній кнопці в панелі ToolBar).
Редагування файлів станції
Для відкриття файлів станції з розширенням .inc потрібно клікнути правою кнопкою мишки по відповідним коміркам (або клавіша F4 у фокусі комірки). Якщо файл не відкривається, перевірте шлях до текстового редактора у секції [Editor] файлу StanManager.ini.
Компіляція файлів станції
Для здійснення компіляції файлів станції потрібно вибрати певний запис і натиснути кнопку 'Трансляція' на панелі ToolBar (цю кнопку потрібно створити з файлу ініціалізації). Результат компіляції нижче у вікні перегляду. Програма StanManager також дозволяє додавати/удаляти запис. Для виділення кілька записів працює MultiSelect (Ctrl+ліва_кнопка_мишки, Shift+(кнопка_вверх, кнопка_вниз), INSERT ) або Ctrl+A - виділити всі записи у таблиці.
Обробка помилок після процесу компіляції
Якщо після процесу компіляції нижче у вікні виводу появиться інформація про помилки у певному файлі станції, то при подвійному кліку лівої кнопки миші по повідомленні з помилкою відкривається цей файл (курсор може переміститися на номер стрічки, де виявлена помилка, якщо це дозволяє сам редактор: див. опис секції [Editor] ).
Копіювання MAP файлу
Для копіювання *.map файлу в каталог програми Agent потрібно клікнути правою кнопкою мишки на відповідній комірці колонки MAP_FILE (якщо такий файл вже існує), після чого появиться діалог, в якому клікнути OK.
Система пошуку/фільтрації даних таблиці
Програма передбачає здійснення пошуку по назві станції чи ядра. Для цього у фокусі таблиці просто набирається стрічка пошуку, після чого появляється діалог (клавіша F3 - пошук наступної стрічки, якщо така існує; ENTER - перехід на поточний запис у таблиці з відключенням фільтру).
Фільтр дозволяє здійснювати фільтрацію таблиці даних по назві станції або ядра. Якщо діалог пошуку відкритий, то не можна додавати або видаляти дані таблиці.