ЄС-11

Цифрова комутаційна система

Науково-виробничий центр
"Автоматизовані мікропроцесорні системи"
ЄДРПОУ: 13807402 тел: +380-32-237-21-36

Користувальницькькі налаштування

Налаштування сайту


es11soft:interaction

Особливості взаємодії каналу з іншими каналами

В процесі функціонування кожний канал системи взаємодіє з іншими каналами - передає або приймає повідомленя, проключається на інший тональній канал, тощо. При описі каналу в файлі таблиці ліній спосіб взаємодії вказується спеціальним параметром:

  LineAloc    drv, poz, kon, nxx, kzn, mod, anm, dvm, rgt, acb, [lna]
  • kzn – параметр, в якому вказується особливості взаємодії цього каналу з іншими каналами.

в одному параметрі kzn допускаеться вказувати декілька ключів:

  LineAloc  x2Wh,A14,7,60, CtLmtMini+CtCllKtgrE, 0, A, Ia, gwt, ALL      ;
  LineAloc  x2Wh,A15,7,61, CtLmtMini+CtCllKtgrE, 0, A, Ia, gwt, ALL      ;

але краще спочатку об'явити скорочення, а потім використовувати його скрізь по тексту:

    uPr = CtLmtMini+CtCllKtgrE       ;; категорія міжміста + мінімальна тривалість
  LineAloc  x2Wh,A14,7,60, uPr, 0, A, Ia, gwt, ALL      ;
  LineAloc  x2Wh,A15,7,61, uPr, 0, A, Ia, gwt, ALL      ;

Нижче подані функціональні поля, з яких конструюється цей параметр, та значення, які можна вказувати в кожному полі.

Дозвіл виклику третього абонента під час розмови

Має сенс тільки для абонентських ліній (інші типи каналів просто не звертають уваги на значення цього поля); може приймати тільки одне значення:

  • CtCallExtr - дозволено виклик третього абонента під час розмови; якщо не вказано - виклик третього, відповідно, заборонений.

Дозвіл може виставлятісь або зніматись оператором станції за допомогою зовнішнього програмного забезпечення. Правила користування цим ДВО (додатковим видом обслуговування) описані на цій сторінці.

Реакція на вхідний виклик підчас розмови

Має сенс тільки для абонентських ліній (інші типи каналів просто не звертають уваги на значення цього поля): може приймати такі значення:

  • CtTolkNoth - ніякої реакції - додатковий виклик відбивається з причиною 'абонент зайнятий' - як і в звичайній розмові.
  • CtTolkSprv - можливість перейти в режим довідки - абонент може по черзі переключатись між двома розмовами.
  • CtTolkUved - повідомленя про додатковий виклик - під час розмови абонент чує короткий тональний сигнал - додатковий виклик відбивається з причиною 'абонент зайнятий'.
  • CtTolkConf - можливість перейти в режим конференції - абонент може вести розмову з двома абонентами одночасно.
  • CtTolkProc - примусове проключення - абоненту на протязі певного часу видаються кототкі тональні сигнали, а потім він проключається на додаткову розмову.
  • CtTolkUvov - повідомленя про додатковий виклик з міжміста.
  • CtTolkProv - примусове проключення на виклик з міжміста.

Реакція на додатковий вхідний виклик (тільки одна з вище перерахованих) може виставлятись оператором станції за допомогою зовнішнього програмного забезпечення.

Відключитись після переадресації

Має сенс тільки для абонентських ліній; може приймати тільки одне значення:

  • CtReadrOff - пiсля переадресацiї вiдключитися - і абонентська лінія переходить в стан очікування; якщо не вказано - під час переадресації абонентська лінія залишається на зв'язку і абонент може в будь який час включитись в переадресовану розмову.

Ця можливість може виставлятись оператором станції за допомогою зовнішнього програмного забезпечення. Слід мати на увазі, що переадресація з відключенням буде правильно старифікована тільки на з'єднувальних лініях - абонентська лінія не знає коли завершиться така розмова.

Тривалість розмови

Може змінюватись у будь-якого типу ліній, приймає такі значення:

  • CtLmtNorm - тривалість розмови 16 годин - нормальна; залишаеться по замовчуванню.
  • CtLmtMidl - тривалість розмови 30 хвилин - в 32 рази меньша.
  • CtLmtMini - тривалість розмови 15 хвилин - в 64 рази меньша.
  • CtLmtNone - тривалість розмови 512 годин.

Тривалість розмов для кожного каналу окремо може виставлятись оператором станції за допомогою зовнішнього програмного забезпечення.

Канал внутрішнього використання

Має сенс тільки для внутрішньосистемних каналів xSs7:

  • ChInternal - канал повинен транслювати далі категорію зайняття; якщо не вказано - канал підставляє категорію зайняття вказану безпосередньо у нього.

Може виставлятись оператором станції.

Категорія виклику

Має сенс у абонентських ліній та у вхідних з'єднувальних каналів; кожному вхідному виклику присвоюється категорія, вказана при описі каналу, який обробляє цей виклик. Якщо це канал xSs7 із встановленим параметром ChInternal - він збереже категорію цього виклику. Допустимі значення категорії виклику:

  • CtCllKtgrC - категорія 'C' - абонентський виклик; виставляється для всіх абонентських ліній по замовчуваню.
  • CtCllKtgrD - категорія 'D' - виклик від вхідного з'єднувального каналу; виставляється для всіх з'єднувальних каналів по замовчуваню.
  • CtCllKtgrE - категорія 'E' - канал вхідних міжміських викликів; така категорія може виставлятись також у абонентських каналів - для перевірки обробки викликів цієї категорії.
es11soft/interaction.txt · В останнє змінено: 2015/04/17 15:23 (зовнішнє редагування)